Wednesday 14 May 2014

Kenapa Perlu Pilih Opa Snow Slimming Foam

Wa da lama aku tidak memblogging. Maklumlah sejak mendirikan rumah tangga dan kehadiran orang baru dalam kehidupanku aku meninggalkan blogging ni buat 3 tahun tanpa sebarang berita.

Akhirnya aku dapat mengurus masa ku dan dapat juga kembali ke dunia blogging ini. Dengan azam dan semangat baru, aku akan aktif untuk ber blogging ini.

opa snow slimming foam
Opa Snow Slimming Foam
Pernah dengan Opa Snow Slimming Foam ? Aku pun baru dengar benda ni. Aku ingatkkan opa gangnam style tu rupanya Opa Snow Slimming Foam ni jauh berbeza sekali dengan opa yang satu lagi tu, tapi persamaan mereka ialah ianya dari Korea.


Apa itu Opa Snow Slimming Foam ?

Opa Snow Slimming Foam ni sebuah produk untuk menguruskan badan iaitu produk yang cukup famous dari korea. Ianya diperkaya dengan tambahan 3X L-Carnitine! Bertindak balas dengan polipeptida dan Kopi Ekstrak Bean, untuk keberkesanan pengurusan badan yang memang terkenal di negara korea. Patutlah kebanyakkan artis korean itu slim slim belaka.

Bagaimana Opa Snow Slimming Foam berfungsi ?

Dengan 3 Langkah Menarik Opa Snow Slimming Foam memang terbukti lain daripada yang lain iaitu melalui teknik : Kejutan -> Dingin -> Haba. Rasailah penyerapan serta merta ke dalam kulit dan seterunya menganjalkan kulit dengan bahan-bahan semula jadi; dengan Ekstrak Biji Oren akan akan menghapuskan kulit oren degil terutama di bahagian punggung dan paha; dengan penambahan kepekatan tinggi Asid Hyaluronic untuk menjadikan kulit lebih lempap secara semulajadi. Nikmatilah formula/bahan semulajadi yang dapat bertindak balas secara aktif membentuk bentuk badan serta alami dengan kulit anda.

Opa Snow
Opa Snow Slimming Foam

Kehebatan Opa Snow Slimming Foam

  1. Kunci pelangsing
    Menangani masalah kulit menggelebar di bahagian lengan untuk mendapatkan lengan yang lebih cantik.

  2. Abdomen Flat
    OPA SNOW membantu membuang lemak perut tambahan untuk menghasilkan hasil yang baru, licin dan rata serta membantu anda untuk mendapatkan pinggang langsing kecil.

  3. Pinggang Kecil
    Pertempuran lemak badan di bahagian pinggang menghasilkan bentuk yang menarik, ramping dan menawan.

  4. Kaki berbentuk indah
    Sasaran Opa Snow Slimming Foam untuk sepasang kaki seakan model yang bertujuan untuk semua skirt dan seluar untuk memikat kedudukan dan kecantikan.
Opa Snow from korea
Opa Snow Slimming Foam

Berapa Lama Untuk Melihat Hasil Dari Opa Snow Slimming Foam

Anda boleh melihat hasil pertama seawal hari ke 7 sewaktu menggunakan Opa Snow Slimming Foam ini. Berikut adalah proses perubahan yang akan anda alami apa menggunakan produk ini.

Hari ke-7
Mengalami sensasi di bahagian bawah abdomen, Rasa kehangatan di kawasan yang mempunyai lemak badan yang berlebihan, Hari berlalu dengan usus licin, Notis Abdomen lebih rendah menjadi mendatar, Loose anggaran 8 pound dengan pemakaian yang konsisten.

Hari ke-15
Nikmati perubahan pada pinggang dan berat badan, lemak Lesser sekitar paha, sihat dan dinding usus santai. Kehilangan kira-kira £ 20 dengan mudah sementara mendapat manfaat kebesaran kulit licin dan lembap!

Hari ke-21
Penggunaan berterusan selama 21 hari mengurangkan lemak di bahagian ketiak , Perhatikan lemak berkurangan sekitar pinggang, perut, merubah personaliti yang baru.

60 hari
Sebuah badan yang baru dilahirkan semula, pinggang Slim, Bawah Curvy, Menyedari mempesonakan bentuk badan dengan kulit cerah licin, jumlah penghapusan lemak badan yang tidak diingini tanpa pemulihan.

opa snow slimming foam
Opa Snow Slimming Foam

Kenapa Perlu Pilih Opa Snow Slimming Foam

Berbalik kenapa tajuk artikel ini perlu memilih Opa Snow Slimming Foam ini? Sebenarnya banyak sebab mengapa anda perlu memilih produk ini tetapi saya menyenaraikan 4 saja sebab utama yang patut dan perlu anda ketahui mengenainya iaitu :-

  1. Teknologi Korea, Amanah, Dipercayai
    Opa Snow Slimming Foam adalah produk yang bangga direka oleh lebih daripada 30 pakar-pakar dari Seoul International Research Pelangsingan, ia menjalani penyelidikan meluas 4 tahun untuk mencipta karya akhir ini. Opa Snow Slimming Foam adalah produk revolusi menghasilkan keberkesanan badan yang tinggi dan akhirnya semulajadi dan selamat untuk digunakan.

    Hanya semburan Opa Snow Slimming Foam di kawasan-kawasan yang berlemak dan memeteraikannya dengan urutan yang baik untuk meningkatkan kadar penyerapan. Dihasilkan dengan menggunakan formula yang sempurna seperti bahan-bahan yang berkualiti digabungkan dengan sains dan teknologi, Opa Snow Slimming berkesan menembusi ke dalam lapisan lemak dan membakar lemak badan terkumpul tanpa merosakkan kulit atau kontur badan. Perkembangan Sains dan Teknologi Opa Snow Slimming Foam cemerlang sebagai produk pelangsing revolusioner, ciptaan moden, baru inspirasi dan asal itu sendiri. Satu produk menyumbang begitu banyak dalam industri kecantikan dan pengguna yang menyediakan satu teori baru dalam industri badan dengan hasil yang terbukti keberkesanan yang tinggi dan kehilangan lemak yang luar biasa.
  2. Selamat dan Asli
    Opa Snow Slimming Foam mengandungi bahan-bahan utama seperti Green Coffee Bean, Minyak Jojoba, Ekstrak Halia dan Ekstrak Daun Imatinib. Ini ekstrak tumbuhan menyumbang dengan ketara ke dalam proses detoksifikasi badan dan sudah tentu, pada masa yang sama juga meningkatkan keanjalan kulit.

    Kacang Kopi Hijau: Mengawal metabolisme kulit dan mengeluarkan cecair badan tambahan untuk bertarung dengan kulit tidak sekata.

    Minyak Jojoba: melembapkan dan memerangi penuaan.

    Ekstrak Halia: pantas meningkatkan badan dan kulit metabolisme

    Ekstrak Daun Imatinib : Melancarkan peredaran darah dan meningkatkan metabolisme.
  3. Beribu-ribu Eksperimen, Beribu-ribu memuji
    Opa Snow Slimming Foam telah terbukti layak oleh seribu sukarelawan melalui pencapaian yang cemerlang 97.53% kadar kejayaan, hasil menggantikan apa-apa ujian klinikal sebelum ini! Opa Snow Slimming Foam telah mencapai keputusan yang lebih besar selepas pelancaran rasmi dan pelepasan, berjaya lebih seratus ribu kadar kejayaan oleh pengguna sahaja, terutamanya diiktiraf Opa Snow Slimming Foam sebagai penyelesaian teknologi diilhamkan selamat untuk badan. Fenomena ini telah menyebabkan beberapa kejadian rompakan, mencetuskan kekurangan bekalan yang banyak di pasaran.
  4. Produk Pelangsingan Direka untuk Asia
    Punca obesiti di seluruh dunia yang sama, walau bagaimanapun, tubuh manusia berbeza dari timur ke barat dipengaruhi terutamanya oleh diet budaya dan faktor-faktor alam sekitar. Ia adalah penting untuk mempertimbangkan dan mengelakkan sebarang kesan yang buruk apabila menggunakan mana-mana produk. Ia adalah Opa Snow Slimming Foam berita baik dikaji dan dibangunkan berdasarkan diet Asia, gaya hidup, dan kedudukan fisiologi, hanya menggunakan ekstrak tumbuhan semula jadi dengan standard kualiti yang tinggi. Ia tidak menghasilkan kesan sampingan seperti anoreksia dan muntah-muntah, produk pelangsingan terpuji layak untuk pengguna Asia.

Siapa Yang Sesuai Menggunakannya?

Obesiti Remaja
Anak-anak muda hari ini tidak lagi seperti masa lalu. Walaupun kadar metabolisma tubuh mereka tinggi , kadar rembesan badan yang sihat, tenaga dan nutrien yang mencukupi di dalam badan, tetapi mereka hidup di bawah persekitaran yang sibuk dan tertekan, kurang aktif dan jarang bersenam. Adalah tidak mengejutkan sekiranya ramai remaja kini mengalami Obesiti. OPA SNOW adalah produk berasaskan tumbuhan semula jadi, memperkenalkan satu-satunya kaedah yang paling selamat dan berkesan untuk kehilangan lemak dengan cara yang sihat. Dengan produk ini, remaja tidak lagi perlu berlapar untuk kelihatan kurus.

Obesiti Dewasa
Orang dewasa yang bekerja di waktu pejabat yang panjang cenderung untuk berada dalam kategori ini: Diet yang tinggi karbohidrat dan rendah serat, duduk terlalu lama, kurang bersenam, tekanan kerja yang tinggi atau bekerja lebih masa dan akhirnya selalu lewat makan dimalam hari. Gaya hidup yang tidak menentu tersebut akan menyebabkan selera makan yang bertambah bergantung kepada individu. Manfaat terbesar OPA SNOW adalah "Anda tidak perlu bersenam, OPA SNOW akan melakukannya untuk anda", memberikan anda satu penyelesaian yang mudah dan berkesan menguruskan badan.

Pertambahan Berat Badan Selepas melahirkan anak
Terdapat beberapa sebab pertambahan berat badan selepas bersalin: Gangguan kelenjar Sementara untuk berfungsi mempengaruhi metabolisme pembakaran lemak, pengambilan makananan berprotein, nutrien berlebihan, malah kekurangan pergerakan dan aktivity. Apa yang diperlukan adalah menyembur OPA SNOW ke bahagian tertentu untuk kesihatan dan kecantikan badan selepas melahirkan bayi . Ianya adalah selamat untuk Ibu dan bayi juga!

Pertambahan Berat Badan di Usia pertengahan
Pertambahn berat badan adalah kejadian yang biasa berlaku di kalangan orang pertengahan umur kerana berkurangannya kadar metabolisme dan aktiviti seharian menyebabkan pembakaran kalori adalah minimum. Pembakaran kadar kalori yang sama setiap hari akan menyebabkan pengumpulan lemak berlaku. OPA SNOW dapat menyelesaikan perkara ini dengan meningkatkan kadar metabolik untuk orang pertengahan umur dengan membantu kehilangan lemak yang berkesan dan sihat.

Bukti atau Testimoni Pengguna







Cara Penggunaan Opa Snow Slimming Foam

Teknik dan cara menggunakan opa snow slimming foam ini amat mudah sekali iaitu
  • Goncang botol Opa Snow Slimming foam selama 30 saat sebelum digunakan.
  • Semburkan pada bahagian yang diinginkan contoh seperti perut, peha atau lengan kemudiannya ratakan mousse tersebut.
  • Gunakan 2 kali sehari selepas mandi pagi/malam dan sebelum tidur.

Cara penggunaan
Cara Penggunaan Opa Snow Slimming Foam
Sepintas lalu

Awas barang tiruan
AWAS!!! Barang tiruan. Anda boleh menyemak di www.vesslycom untuk pengesahan keaslian produk Opa Snow anda.

BERMINAT NAK CUBA???
BELI SEKARANG !!!

HARGA ASAL
1 BOTOL
RM90 (Semenanjung Malaysia)
RM95 (Sabah, Sarawak & Labuan)

HARGA SimplyLiza
1 BOTOL
RM80 Seluruh Malaysia

Harga TERHEBAT
2 BOTOL + PERCUMA 1 BOTOL
RM 180 Seluruh Malaysia

Penghantaran adalah PERCUMA melalui POS LAJU


Cimb : 10140001279207
Norlizah @ Nor Bt Midin
Sila SMS/Whatsapp Resit/Bukti Bayaran
Berikan Nama, Alamat, No. Telefon, Item/Produk Di Beli
ke 019-8312344


No comments:

Post a Comment